Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісні конструкти професійних уподобань старшокласників та їх урахування у взаємодії вчителів з учнями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воронюк, І. В.
dc.date.accessioned 2017-12-21T09:10:27Z
dc.date.available 2017-12-21T09:10:27Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Воронюк, І. В. Особистісні конструкти професійних уподобань старшокласників та їх урахування у взаємодії вчителів з учнями / І. В. Воронюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки: зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 38. - С. 73-84 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17196
dc.description.abstract В статье представлены результаты факторно-аналитического изучения латентных личностных конструктов профессиональных предпочтений старшеклассников, особенности, закономерности и гендерные отличия восприятия ими профессий. Отмечены весомые противоречия критериальных взглядов на профессии учителей, ориентированных на теоретическое преподавание и обсуждение, и прагматической системы личностных конструктов учеников, ориентированной на личностные действия в профессии. Предложено модифицировать систему профориентационной работы на основе изменения критериев и подходов учителей в форме приближения и обращения к составляющим конструктной системы учеников. ua
dc.description.abstract In article results of factorial-analytical studying latent personal constructs professional preferences of senior pupils are presented, to feature, laws and gender differences of perception by them of trades. Powerful contradictions criterion sights on professions by the teachers, focused on theoretical teaching and discussion, and pragmatic systems personal constructs pupils, oriented on personal actions in a trade are noted. It is offered to modify system profession oriented works on the basis of change of criteria and approaches of teachers in the form of approach and the reference to components construct systems of pupils. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject.classification 37.015.3 ua
dc.title Особистісні конструкти професійних уподобань старшокласників та їх урахування у взаємодії вчителів з учнями ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу