ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шеремет, Б. Г. | |
dc.contributor.author | Лещій, Н. П. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-14T11:58:03Z | |
dc.date.available | 2017-12-14T11:58:03Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Шеремет, Б. Г. Інформаційні технології в навчанні глухих та слабочуючих дітей / Б. Г. Шеремет, Н. П. Лещій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 295-298. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17122 | |
dc.description.abstract | Актуальність даної роботи виходить з необхідності пошуку і впровадження новітніх методичних ідей для реалізації особистісно-орієнтованого підходу у навчанні глухих і слабочуючих дітей. Однією з цих ідей є використання комп'ютерних технологій. Мета роботи – обгрунтувати необхідність вживання комп'ютерних технологій для реалізації особово-орієнтованого підходу, диференціації та індивідуалізації навчання дітей з вадами слуху в системі корекційної освіти. | ua |
dc.description.abstract | Актуальность данной работы исходит из необходимости поиска и внедрения новейших методических идей для реализации личностно-ориентированного подхода в обучении глухих и слабослышащих детей. Одной из этих идей является использование компьютерных технологий. Цель работы – обосновать необходимость применения компьютерных технологий для реализации личностно-ориентированного подхода, дифференциации и индивидуализации обучения детей с нарушениями слуха в системе коррекционного образования. | ua |
dc.description.abstract | Actuality of this work goes out from the necessity of search and introduction of the newest methodical ideas for realization personality oriented approach in the studies of deaf and slabochuyuchikh children. One of these ideas there is the use of komp''yuternikh technologies. Purpose of work – to ground the necessity of the use of komp''yuternikh technologies for realization personally oriented to approach, differentiation and individualization of studies of children, with the limited possibilities in the system of korekciynoy education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інформаційні технології | ua |
dc.subject | мультимедіа | ua |
dc.subject | інтерактивні програми | ua |
dc.subject | комп’ютерні програми | ua |
dc.subject | глухі учні | ua |
dc.subject | слабочуючі діти | ua |
dc.subject | информационные технологии | ua |
dc.subject | мультимедиа | ua |
dc.subject | интерактивные программы | ua |
dc.subject | компьютерные программы | ua |
dc.subject | глухие ученики | ua |
dc.subject | слабослышащие дети | ua |
dc.subject | іnformaciyni of technology | ua |
dc.subject | multimedia | ua |
dc.subject | interactive programs | ua |
dc.subject | computer programs | ua |
dc.subject | deaf students | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Інформаційні технології в навчанні глухих та слабочуючих дітей | ua |
dc.type | Article | ua |