У статті розглядається суть, зміст і структура комунікативної культури радника у сфері освіти,
методиста, консультанта. Виділено структурні компоненти дослідженої особової освіти, визначені показники,
характерізіруючі рівні сформованості комунікативної культури у працівників консультаційно-методичної
діяльності: творчий, оптимальний, репродуктивний, інтуїтивний.
В статье рассматривается сущность, содержание и структура коммуникативной культуры советника в сфере образования,
методиста, консультанта. Выделены структурные компоненты исследованного личного образования, определены показатели,
характеризующие уровни сформированности коммуникативной культуры у работников консультационно-методической
деятельности: творческий, оптимальный, репродуктивный, интуитивный.
This article discusses the nature, content and structure of communicative culture advisor in the sphere of
education, methodist, consultant. The structural components are the investigated personal education, defined indicators
that characterize the levels of the formation of communicative culture of the employees of consulting and methodological
activities: creative, optimal, reproductive, intuitive.