Підкреслюється професійна спрямованість навчальної культурологічної практики як модернізованої
форми підготовки майбутніх фахівців. Зазначено результати анкетування студентів НПУ
імені М. П. Драгоманова. Окреслено п’ять підходів до реалізації професійної складової означеної практики, які
побудовані на мотивації студентів у професійній діяльності.
Подчеркивается профессиональная направленность учебной культурологической практики как модернизированной
формы подготовки будущих специалистов. Указаны результаты анкетирования студентов НПУ
имени М. П. Драгоманова. Определены пять подходов к реализации профессиональной составляющей указанной практики, которые
построены на мотивации студентов в профессиональной деятельности.
Emphasized professional orientationof educational cultural practices as a modernized training form of future
specialists. Presentssurveyresultsof Dragomanov NPU students. Shown five approaches to the implementation of the
designated component of professional practice which are based on students’ motivation in their professional activities.