DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2016 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16787
Title: Ноосферна освіта як важлива складова фахової педагогічної підготовки
Authors: Субіна, О. О.
Keywords: ноосферна освіта
коеволюційний світогляд
ноосферное образование
коэволюционное мировоззрение
noosphere education
co-evolutionary worldview
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Субіна, О. О. Ноосферна освіта як важлива складова фахової педагогічної підготовки / О. О. Субіна // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 108-110.
Abstract: В статті розкривається важливість формування у майбутніх педагогів гуманістично-орієнтованих особистісних якостей на основі реалізації нових підходів в освіті, узгоджених з природними закономірностями світобудови, що не порушують біоритми живих систем, а враховують можливості психіки, природи людини, її вікові особливості, індивідуальні темпи розвитку. Визначається головне завдання педагогічної освіти з погляду ноосферної концепції – формування в людини цілісної ноосферної свідомості (цілісного мислення, етичного біоадекватного методу поведінки та екологічного світогляду).
В статье раскрывается важность формирования у будущих педагогов гуманистически ориентированных личностных качеств на основе реализации новых подходов в образовании, согласованных с природными закономерностями мироздания, не нарушающих биоритмы живых систем, а учитывающих возможности психики, природы человека, его возрастные особенности, индивидуальные темпы развития. Определяется главная задача педагогического образования с точки зрения ноосферной концепции - формирование у человека целостного ноосферного сознания (целостного мышления, этического биоадекватного метода поведения и экологического мировоззрения).
The article reveals the importance of the formation at the future teachers humanistic-oriented personality traits based on the implementation of new approaches in education, corresponding with the natural laws of the universe that does not violate the biorhythms of living systems, and taking into account the possibility of mind, the nature of man, his age characteristics, individual growth rates. Determined the main task of teacher education in terms of the concept of the noosphere – the formation of integral human noosphere consciousness (holistic thinking, bio-ethical behavior and an adequate method of environmental philosophy).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16787
Appears in Collections:2016 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Subina.pdf208.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.