DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2016 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16770
Title: Основні задачі у вивченні граматичного матеріалу з іноземної мови на початковому етапі в середній загальноосвітній школі
Authors: Підгаєцька, С. Л.
Keywords: граматика
правила
фактори
грамматика
правила
факторы
grammar
rules
factors
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Підгаєцька, С. Л. Основні задачі у вивченні граматичного матеріалу з іноземної мови на початковому етапі в середній загальноосвітній школі / С. Л. Підгаєцька // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 79-81.
Abstract: В статті розглядаються основні задачі у вивченні граматики на початковому етапі в середній загальноосвітній школі, фактори, які треба враховувати при вивченні граматичних явищ, правила, що використовуються учнями в процесі вивчення, характер цих правил та їх особливості.
В статье рассматриваются основные задачи в изучении грамматики на начальном этапе в средней общеобразовательной школе, факторы, которые необходимо учитывать при изучении грамматических явлений, правила, что используются учащимися в процессе изучения, характер этих правил и их особенности.
In the article are analyzes the main problems in the grammar studying in primary level of secondary school. The factors which are considered in the grammar studying, the phenomena and the rules are used by pupils in studying. The nature of rules and their features.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16770
Appears in Collections:2016 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pidhayetsʹka.pdf207.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.