В статті розглядаються особливості стресу як деструктивного чинника навчальної діяльності
студента психолога у ВНЗ. Акцент робиться на причинах виникнення, особливостях перебігу стресових станів
у студентів психологів та необхідності впроваджені певного психологічного впливу для подолання стану
неспокою та дистресу, що сприятиме успішному навчанню та здатності зберігати контроль і критичність у
непростих життєвих ситуаціях.
В статье рассматриваются особенности стресса как деструктивного фактора учебной деятельности
студента психолога в вузе. Акцент делается на причинах возникновения, особенностях течения стрессовых состояний
у студентов психологов и необходимости внедрения определенного психологического воздействия для преодоления состояния
тревожности и дистресса, что будет способствовать успешному обучению и способности сохранять контроль и критичность в
непростых жизненных ситуациях.
In the article the features of stress as a destructive factor in student learning activities psychologist at the
university. The emphasis is on the causes, course features stressful conditions the students need psychologists and
introduced certain psychological impact to overcome the state of anxiety and distress that contribute to successful learning
and the ability to maintain control in difficult and critical situations.