DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2016 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16727
Title: Стрес як деструктивний чинник навчання студента практичного психолога
Authors: Каськов, І. В.
Єрошкіна, М. В.
Keywords: стрес
емоційний стрес
стресори
стресс
эмоциональный стресс
стрессоры
stress
emotional stress
stressors
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Каськов, І. В. Стрес як деструктивний чинник навчання студента практичного психолога / І. В. Каськов, М. В. Єрошкіна // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 49-51.
Abstract: В статті розглядаються особливості стресу як деструктивного чинника навчальної діяльності студента психолога у ВНЗ. Акцент робиться на причинах виникнення, особливостях перебігу стресових станів у студентів психологів та необхідності впроваджені певного психологічного впливу для подолання стану неспокою та дистресу, що сприятиме успішному навчанню та здатності зберігати контроль і критичність у непростих життєвих ситуаціях.
В статье рассматриваются особенности стресса как деструктивного фактора учебной деятельности студента психолога в вузе. Акцент делается на причинах возникновения, особенностях течения стрессовых состояний у студентов психологов и необходимости внедрения определенного психологического воздействия для преодоления состояния тревожности и дистресса, что будет способствовать успешному обучению и способности сохранять контроль и критичность в непростых жизненных ситуациях.
In the article the features of stress as a destructive factor in student learning activities psychologist at the university. The emphasis is on the causes, course features stressful conditions the students need psychologists and introduced certain psychological impact to overcome the state of anxiety and distress that contribute to successful learning and the ability to maintain control in difficult and critical situations.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16727
Appears in Collections:2016 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kasʹkov_Yeroshkina.pdf211.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.