DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16720
Title: Навчальна творча пленерна практика у системі професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва
Other Titles: Educational creative plein-air practice in the system of professional preparation of future teachers of fine arts
Учебная творческая пленэрная практика в системе профессиональной подготовки будущего учителя изобразительного искусства
Authors: Сова, Ольга Сергіївна
Sova, Olga Serhiivna
Keywords: вчитель образотворчого мистецтва
пленерна практика
живопис
пейзаж
креативність
the teacher of fine arts
painting
plein-air practice
landscape
creativity
учитель изобразительного искусства
пленэрная практика
живопись
пейзаж
креативность
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Сова, О. С. Навчальна творча пленерна практика у системі професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. С. Сова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 26. – С. 167-171.
Abstract: Навчально-творча пленерна практика є однією з найважливіших частин навчального процесу ВНЗ з підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до професійної діяльності. У статті представлено основні підходи до організації навчально-творчої пленерної практики в контексті вимог Державного стандарту вищої освіти та Болонського процесу. Визначено мету проведення пленеру, виокремлено основні вимоги до виконання етюдів пейзажу. У статті досліджено важливу роль викладача – керівника практики у процесі формування мотивації до творчої діяльності та самореалізації студентів, активізації їхньої продуктивної роботи на відкритому просторі.
Teaching creative plein-air practice is one of the most important parts of the educational process of the University in the preparation of future teachers of fine arts in professional activities. The article presents the main approaches to teaching creative plein-air practice in the context of the requirements of the State standard of higher education and the Bologna process. Defined the purpose of conducting open air, as well as basic requirements etudes landscape. The article explored the important role of teacher - head of the practice in the process of formation of motivation for creativity and self-realization of students, enhancing their productive work in open space.
Учебно-творческая пленэрная практика является одной из важнейших частей учебного процесса вуза по подготовке будущих учителей изобразительного искусства к профессиональной деятельности. В статье представлены основные подходы к организации учебно-творческой пленэрной практики в контексте требований Государственного стандарта высшего образования и Болонского процесса. Определены цели проведения пленэра, выделены основные требования к выполнению этюдов пейзажа. В статье изучена важная роль преподавателя - руководителя практики в процессе формирования мотивации к творческой деятельности и самореализации студентов, активизации их продуктивной работы на открытом пространстве.
Description: Використана література 1. Базанова М.Д. Пленэр. Учебная летняя практика в художественном училище: учеб. пособие / Майя Дмитриевна Базанова. – М.: Изобраз. искусство, 1994. – 160 с. 2. Беда Г. В. Живопись: учебник для студентов пед. институтов по спец-ти: черчение, изобразит. искусство и труд / Василий Георгиевич Беда. – М.: Просвещение, 1986. – 192 с. 3. Боданова Е.И. Мастера советского искусства о пейзаже / Е.И. Боданова. – М.: Издат. Академии художеств СССР, 1963. – 152 с. 4. Визер В. В. Живописная грамота. Основы пейзажа / Виктория Владимировна Визер. – СПб.: Питер, 2007. – 192 с. 5. Маслов Н. Я. Пленэр. Практика по изобразит. искусству: учеб. пособие [для студентов худож.-граф. фак. пед. ин-тов.] / Николай Яковлевич Маслов. – М.: Просвещение, 1984. – 112 с. 6. Молева Н.М. Константин Коровин. Жизнь и творчество / Н.М. Молева. – М.: Искусство, 1963. – 561 с. 7. Поташник М. М. Требования к современному уроку. Методическое пособие / Марк Максимович Поташник. – М.: Центр педагогического образования, 2008. – 272 с. 8. Тютюнова Ю.М. Пленэр: наброски, зарисовки, этюды: учебное пособие для вузов / Юлия Михайловна Тютюнова. – М.: Академический Проект, 2012. – 175 с. 9. Художньо-педагогічна практика майбутніх учителів. Образотворче мистецтво / [Васильківська К.М., Гармата В.М., Плазовська Л.В., Шалварова К.С. ]. – К.: Політехніка, 2007. – 40 с.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16720
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сова_О_С_НАВЧАЛЬНА ТВОРЧА ПЛЕНЕРНА ПРАКТИКА.pdfосновна стаття539.8 kBAdobe PDFView/Open
Науковий часопис_17_26_2015.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.