Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Ідентифікація проблеми як педагогічна умова відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лянна, О. В.
dc.date.accessioned 2017-11-28T10:47:36Z
dc.date.available 2017-11-28T10:47:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Лянна, О. В. Ідентифікація проблеми як педагогічна умова відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану / О. В. Лянна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 31. - С. 55-60. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16714
dc.description.abstract У статті розглядається проблема правильного і своєчасного проведення обстежень у процесі логопедичної реабілітації при афазії у осіб післяінсультного стану. Відзначено, що виявлення і обґрунтування педагогічних умов забезпечує успішність відновлювального навчання. Визначена необхідність пошуку інноваційних методів ідентифікації проблеми розладу мовленнєвого спілкування у цієї категорії хворих, як педагогічної умови процесу відновлення. Теоретично обґрунтовані методи ідентифікації проблеми відновлювання мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану. У ході дослідження виділено та обґрунтовано основні напрямки та складові блоки комплексного обстеження хворих з вищезазначеною патологією. Подана система методів ідентифікації проблеми дозволяє проаналізувати характер розладу мовленнєвого спілкування при афазії, встановлювати рівень особистісних реакцій на дефект та визначати причини обмеженості спілкування хворих у сім’ї та участі рідних у відновлювальному процесі. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается проблема правильного и своевременного проведения обследований в процессе логопедической реабилитации при афазии у лиц постинсультного состояния. Отмечено, что обнаружение и обоснование педагогических условий обеспечивает успешность восстановительного обучения. Определена необходимость поиска инновационных методов идентификации проблемы расстройства речевого общения для этой категории больных, как педагогического условия восстановительного процесса. Теоретически обоснованы методы идентификации проблемы восстановления речевого общения при афазии у лиц постинсультного состояния. В ходе исследования выделены и обоснованы основные направления и составляющие блоки комплексного обследования больных с вышеуказанной патологией. Представленная система методов идентификации проблемы позволяет проанализировать характер расстройства речевого общения при афазии, устанавливать уровень личностных реакций на дефект и определять причины ограниченности общения больных в семье и участия родных в восстановительном процессе. ua
dc.description.abstract In the article is considered the problem of proper and timely inspections in the process of speech therapy rehabilitation of individuals with aphasia that are in the post-stroke state. It is noted that the detection and justification of the pedagogical conditions ensures the success of restorative training. It is defined the necessity to find the innovative methods of identifying problems of speech communication disorder in these category of patients, as a pedagogical condition of the recovery process. It is theoretically substantiated the methods of problem identification of restoring the speech communication of individuals with aphasia that are in the post-stroke state. During the study it is highlighted and justified the main directions and the component parts of complex examination of patients with the above mentioned pathology. This system of problem identification methods allows to analyze the character of disorder of the speech communication at aphasia, to set the level of personal reactions on a defect and define the causes of patients' limited communication in family and relatives' participating in the recovery process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject афазія ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject діагностика при афазії ua
dc.subject відновлювальне навчання ua
dc.subject афазия ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject диагностика при афазии ua
dc.subject восстановительное обучение ua
dc.subject aphasia ua
dc.subject pedagogical condition ua
dc.subject diagnosis at aphasia ua
dc.subject reductive training ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.subject.classification 616.8-08 ua
dc.title Ідентифікація проблеми як педагогічна умова відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics