Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови гуманітаризації природничо-наукової освіти старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гашенко, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2012-11-04T20:51:38Z
dc.date.available 2012-11-04T20:51:38Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Гашенко, Ірина Олександрівна. Педагогічні умови гуманітаризації природничо-наукової освіти старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах України: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.О. Гашенко ; наук. кер. А. І. Павленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1670
dc.description.abstract У дисертації наведене теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми, що виявляється в обґрунтуванні загальнопедагогічних умов реалізації ідей гуманітаризації природничо-наукової освіти старшокласників в загальноосвітніх навчальних закладах України. Визначено загальні педагогічні умови гуманітаризацїї природничо-наукової освіти старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах України: урахування взаємозв’язку і поєднання ідей гуманізації та гуманітаризацїї в природничо-науковій освіті; інтеграції природничо-наукового знання та історії його розвитку як у світі, так і в Україні; встановлення діалогічних зв’язків взаємодії природничо-наукового і гуманітарного знання та методів їх отримання у педагогічному процесі; дотримання діалогічності, особистісно-орієнтованого підходу, суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителя і учня у педагогічному процесі; розробки і нарощування системного дидактичного наповнення реалізації ідей гуманітаризації природничо-наукової освіти; смислотворчої діяльності вчителя у процесі навчання природничо-науковим дисциплінам, фасилітації осмисленого учіння; надання вивченню природничо-наукових дисциплін старшокласниками проблемного, діяльнісно-творчого характеру засобами використання пошуково-дослідницьких навчальних завдань і задач з гуманітаризаційним навантаженням. Теоретично обґрунтовано принципи проектування технології гуманітаризації природничо-наукової освіти старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation includes a theoretical generalization and a new solution of the scientific issue consisting in substantiation of general pedagogical conditions of realization of humanitariazation ideas in teaching natural science to high school students of general education institutions of Ukraine. There have been revealed the general pedagogical conditions of the realization of ideas of humanitariazation of teaching natural science to high school students of general education institutions of Ukraine: taking into account the correlation of combining ideas of humanity and humanitariazation of teaching natural science to high school students; integration of the knowledge of natural science and history of its development in the world as well as in Ukraine; establishment of dialogue connections of interaction of the knowledge of natural science and humanities as well as methods of obtaining them; observing dialogization, personally oriented approach, subject-to-subject interaction of a teacher and student in the educational process, development and accumulation of the system didactic filling of realization of ideas of humanitariazation of teaching natural sciences; creative approach of a teacher in teaching natural science, facilitation of intelligent learning; adding to the study of natural sciences by high school students of a problem and active-creative nature by means of utilizing search and research educational tasks as well as tasks with humanitariazation load. There have been made a theoretical substantiation of the principles of designing technology of humanitariazation of teaching natural science to high school students of general education institutions of Ukraine. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject гуманізація ru_RU
dc.subject гуманітаризація ru_RU
dc.subject педагогічні умови ru_RU
dc.subject природничо-наукова освіта ru_RU
dc.subject діалогізація ru_RU
dc.subject humanization ru_RU
dc.subject humanitariazation ru_RU
dc.subject pedagogical conditions ru_RU
dc.subject teaching natural science ru_RU
dc.subject dialogization ru_RU
dc.subject.classification 372.859 ru_RU
dc.title Педагогічні умови гуманітаризації природничо-наукової освіти старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах України ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу