У статті досліджено феномен творчості в аспекті викладацької діяльності.
Висвітлено фізіологічні особливості сприйняття дійсності представниками творчих
професій. Визначено відмінність і особливості мистецької освіти, яка спрямована на
розвиток у людини спеціальних здібностей і здатності до спілкування з художніми
цінностями у процесі активної творчої діяльності. Представлено аналіз взаємодії
наукової і педагогічної творчості у роботі майбутнього викладача галузі мистецтв.
In the article the phenomenon of research in two main ways creativity in teacher’s
activity. Features covered physiological perception of reality representatives creative
professions. Identified differences features and artistic education, which sent for development of
special rights in skills and abilities for communication with creative values in the process
creative activity. Interaction analysis presented scientific and pedagogical creativity in the work
of the future teacher arts domain.
В статье исследован феномен творчества в аспекте преподавательской
деятельности. Освещены физиологические особенности восприятия действительности
представителями творческих профессий. Определены отличие и особенности
художественного образования, которое направлено на развитие у человека специальных
навыков и способности к общению с художественными ценностями в процессе активной
творческой деятельности. Представлен анализ взаимодействия научного и
педагогического творчества в работе будущего преподавателя области искусств.