DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16697
Title: Пленерна практика як фактор розвитку художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Authors: Сова, Ольга Сергіївна
Keywords: пленерна практика
вчитель образотворчого мистецтва
живопис
пейзаж
творчий потенціал
plein-air practice
a teacher of fine arts
painting
landscape
creativity
пленэрная практика
учитель изобразительного искусства
живопись
пейзаж
творческий потенциал
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во ТОВ «ТОНАР»
Citation: Сова, О. С. Пленерна практика як фактор розвитку художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. С. Сова // Мистецька освіта : зміст, технології, менеджмент : зб. наук. праць / МІХМД імены С. Далі, ІПТО НАПН України ; редкол. : В. Ф. Орлов (голова). – Київ : Вид-во ТОВ «ТОНАР», 2015. – Вип. 10. – С. 301-311.
Abstract: У статті висвітлено основні завдання пленерної практики у формуванні фахової компетентності студентів і стимулювання розвитку їх художньо-творчого потенціалу. Визначено мету навчально-творчої практики, виокремлено основні вимоги до виконання творчих робіт на пленері. У статті досліджено феномен розвитку художнього потенціалу студентів, а також процес формування мотивації до самостійної творчої роботи, активізації їхньої продуктивної діяльності в умовах відкритого простору.
The article highlights the main challenges of plein-air practice in the formation of professional competence of students and promote the development of their artistic and creative potential. Determine the purpose of educational and creative practice, identified the main requirements for the implementation of creative works in the open air. The article investigates the phenomenon of the artistic potential of students, as well as the formation of motivation for independent creative work, enhance their productive activities in open space.
В статье освещены основные задачи пленэрной практики в формировании профессиональной компетентности студентов и стимулирования развития их художественно-творческого потенциала. Определена цель учебно-творческой практики, выделены основные требования к выполнению творческих работ на пленэре. В статье исследуется феномен развития художественного потенциала студентов, а также процесс формирования мотивации к самостоятельной творческой работе, активизации их продуктивной деятельности в условиях открытого пространства.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16697
ISSN: 2410-4434
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sova O..pdf269.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.