Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особистісний ресурс майбутнього педагога-музиканта в ракурсі міжсуб’єктних виробничих відносин

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бодрова, Т. О.
dc.date.accessioned 2017-11-22T14:16:54Z
dc.date.available 2017-11-22T14:16:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс майбутнього педагога-музиканта в ракурсі міжсуб’єктних виробничих відносин / Т. О. Бодрова // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 13-15. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16654
dc.description.abstract У статті розглянуто значення особистісного ресурсу як системної інтегральної характеристики педагога, визначено його місце в структурі методичної підготовки майбутніх учителів музики. Доведено, що ресурсний підхід як один із чинників оновлення мистецько-освітнього простору засвідчує свою перспективність в оптимізації навчально-виховного процесу, динамізуючи практичну діяльність студентів у напрямку більш продуктивного прояву особистісно-професійних можливостей та здатності до суб’єкт-субєктної взаємодії. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрено значение личностного ресурса как системной интегральной характеристики педагога, определено его место в структуре методической подготовки будущих учителей музыки. Доказано, что ресурсный подход как один из факторов обновления художественно-образовательного пространства подтверждает свою перспективность в оптимизации учебно-воспитательного процесса, динамизируя практическую деятельность студентов в направлении более продуктивного проявления личностно-профессиональных возможностей и способности к субъект-субъектному взаимодействию. ua
dc.description.abstract The article ediscusses the signific ance of personal resourceas a system of integral characteristics of the teacher, determined by its position in the structure of methodical preparation of future teachers of music. Resources approach as a factor in art and education spaceis a promising optimization of the educational process in the direction of increasing its productivity. The author found that the result of methodical preparation of future teachers of music is their methodological preparedness as a set of personal values, cognitive and operational-activity components of the tool. Identified, in herent in the essential characteristics of methodical preparation resource factors contribute to the successful implementation of a student on industrial practice the important tasks of the modern school, associated with theformationofthemusicalcompetence. Intheprocessofanalysisoftheconceptof “personal resource” found that its essence lie sinemphasizing a strong, dominant and active personality traits in society that in crease the probability of overcoming of difficulties and the achievement of its objectives. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистісний ресурс ua
dc.subject методична підготовка майбутніх учителів музики ua
dc.subject личностный ресурс ua
dc.subject методическая подготовка будущих учителей музыки ua
dc.subject personal resource ua
dc.subject methodical preparation of future teachers of music ua
dc.subject.classification 378.091.12.011.3-051:78]:159.923 ua
dc.title Особистісний ресурс майбутнього педагога-музиканта в ракурсі міжсуб’єктних виробничих відносин ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу