Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Велитченко, Леонід Кирилович
dc.date.accessioned 2012-11-04T20:12:29Z
dc.date.available 2012-11-04T20:12:29Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Велитченко, Леонід Кирилович. Психологічні основи педагогічної взаємодії : автореферат дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 / Л. К. Велитченко ; наук. кер. О. В. Скрипченко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 41 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1664
dc.description.abstract У дисертації педагогічна взаємодія розглядається як системне явище у педагогічному процесі, яке зазнає впливу з боку соціальної системи у плані статусно-рольових відносин у суспільстві, регламентується нормативними документами у системі освіти, визначається практикою освітнього закладу, реалізується вчителем, діяльність якого є основою для розвитку діяльності учня. Показано, що загальна закономірність педагогічної взаємодії полягає у відтворенні та засвоєнні соціального, групового, міжособистісного досвіду вчителем та учнем. Структуру педагогічної взаємодії утворюють взаємозалежності: освітньої, педагогічної, соціально-психологічної, міжособистісної систем; особистості та діяльності вчителя і учнів, усвідомлення ними інтерактивного досвіду; регулятивних і виконавчих елементів взаємодії. Докладно розглянуто моделі педагогічної взаємодії, обґрунтовано її визначення як взаємодії, що має особистісно-діяльнісні ознаки, є функцією установок суб'єктів та одержаних результатів, і спрямована на розвиток особистісної та діяльнісної системи учнів. Аргументовано, що формою педагогічної взаємодії є мовленнєва діяльність вчителя та учнів, основним результатом якої є педагогічний дискурс. Експериментально виявлено психологічні умови формування і розвитку досвідних основ педагогічної взаємодії. ru_RU
dc.description.abstract The pedagogical interaction is argued as a multidimensional system phenomenon in the pedagogic process as a part of educational, pedagogical, social psychological, interpersonal systems which formal structure have been expressed in terms of subject-subject and subject-object relations. The models of pedagogical interaction have been in detail examined. It is a function of the subject’s attitudes and received results oriented on the development of the students personal and activity systems. The basic categories in the pedagogical interaction theory are consciousness, personality, and activity. The pedagogical interaction is based on the activity elements congruence of the teacher and students. The pedagogical interaction is a participant’s self-concepts expansion as a sequence of the activity structure elements. The speech aspect of the pedagogical interaction is determinated by the creating of the pedagogical discourse. The pedagogical interaction is initially combined with the attitudes manifestation of the teacher and students which reflects the assimilated personality and activity patterns. The psychological condition for the interaction attitude forming in the teacher profession acquisition is the identification occurring during the purposeful interactive phenomena observation in the lessons using the system theoretical guiding lines essential for the spontaneous observation transference into the differentiated mental construct. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher редакційно-видавничий відділ Ізмаїльського державного гуманітарного університету ru_RU
dc.subject педагогічна взаємодія ru_RU
dc.subject моделі педагогічної взаємодії ru_RU
dc.subject закономірності ru_RU
dc.subject структура ru_RU
dc.subject механізми педагогічної взаємодії ru_RU
dc.subject суб'єкт-суб'єктні зв'язки ru_RU
dc.subject суб'єкт-об'єктні зв'язки ru_RU
dc.subject спільна діяльність ru_RU
dc.subject гомогенні та гетерогенні функціональні системи ru_RU
dc.subject особистість ru_RU
dc.subject діяльність ru_RU
dc.subject установки ru_RU
dc.subject свідомість ru_RU
dc.subject педагогічний дискурс ru_RU
dc.subject діалог ru_RU
dc.subject pedagogical interaction ru_RU
dc.subject models of pedagogical interaction ru_RU
dc.subject rules ru_RU
dc.subject structure ru_RU
dc.subject machinery of pedagogical interaction ru_RU
dc.subject subject-subject ru_RU
dc.subject subject-object relations ru_RU
dc.subject joint activity ru_RU
dc.subject homogeneous ru_RU
dc.subject heterogeneous functional systems ru_RU
dc.subject personality ru_RU
dc.subject activity ru_RU
dc.subject consciousness ru_RU
dc.subject pedagogical discourse ru_RU
dc.subject dialogue ru_RU
dc.subject.classification 159.371.15 ru_RU
dc.title Психологічні основи педагогічної взаємодії ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу