У статті розглядаються питання студентської наукової творчості, в рамках традиційної
студентської науково-практичної конференції “Етико-естетична традиція у вітчизняній культурі”,
аналізуються результати наукових досліджень згідно чотирьох логічних принципів розгляду: якості, кількості,
відношення і модальності. Наголошується, що ядро сучасної гуманістичної університетсько-педагогічної
освіти традиційно складають етика та естетика.
В статье рассматриваются вопросы студенческого научного творчества, в рамках традиционной
студенческой научно-практической конференции "Этико-эстетическая традиция в отечественной культуре",
анализируются результаты научных исследований согласно четырем логическим принципам рассмотрения: качества, количества,
отношение и модальности. Отмечается, что ядро современного гуманистического университетско-педагогического
образования традиционно составляют этика и эстетика.
The article considers the student’s academic work, students in the traditional scientific conference “Ethical and
aesthetic tradition in native culture”, analyzes the research results consideration four logical principles: quality, quantity, relation and modality. It is noted that the core of modern humanistic university pedagogical education traditionally consists
ethics and aesthetics.