DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16585
Title: Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи
Authors: Шеремет, Інеса Володимирівна
Keywords: професійна підготовка вчителів
профілактика порушень зору, критерії готовності до професійної діяльності
prevention of sense of vision
criteria of readiness for professional activity
Issue Date: Nov-2015
Publisher: Гнозис
Citation: Шеремет, І. В. Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи / І. В. Шеремет // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - Київ : Гнозис, 2015. - Вип. 36, Том ІІІ (63) : Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - С. 542-553.
Abstract: Стаття присвячена вивченню готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Узагальнена інформація про сучасні трактування поняття готовності до професійної діяльності. Наведені критерії підходів до оцінки готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Формування у студентів готовності до інноваційної діяльності передбачає грунтовну роботу щодо вивчення нових технологій по збереженню та профілактики зору, обгрунтування механізму їх упровадження, цілеспрямоване формування розуміння майбутнім вчителем необхідності до інноваційної діяльності з цього питання. Готовність майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей, як і готовність до педагогічної діяльності в цілому, повинна містити такі компоненти: мотиваційний, змістовий та процесуальний. Проведений теоретичний аналіз дозволив зробити висновок щодо дослідження зазначених компонентів готовності на чотирьох рівнях їх сформованості: елементарному, репродуктивному, продуктивному і творчому. Для їх характеристики нами були розроблені і обгрунтовані критерії їх оцінювання.
The article is devoted to the study of readiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children. The information on current interpretations of readiness for professional activities issummarized. The c1iteria of approach to the evaluation of readiness of teachers­ to-be to prevent visual impairment in children are presented. D1weloping students' readiness for innovation activities involves substantial efforts to study new tec/Jno/ogies for preservation and prevention of sense of vision, study the mechanism of their imple­ mentation, developing of purposeful understanding of teachers -to-be the necessity of innovative activities on this issue. Thereadiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children, as well as readiness for pedagogical activity in general, should contain the following components: motivational, conceptual andprocedural. The theoretical analysis led to the conclusion about the research of these components of readiness at four levels of formation: elementary, reproductive, productive and creative. We have developed and ma­ son the criteria of the evaluation for their characteristics
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16585
ISBN: 978-966-2760-18-7
978-617-7380-04-6
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору.pdfШеремет І. В. "Сутність готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору в дітей початкової школи"5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.