Стаття присвячена вивченню готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Узагальнена інформація про сучасні трактування поняття готовності до професійної діяльності. Наведені критерії підходів до оцінки готовності майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей. Формування у студентів готовності до інноваційної діяльності передбачає грунтовну роботу щодо вивчення нових технологій по збереженню та профілактики зору, обгрунтування механізму їх упровадження, цілеспрямоване формування розуміння майбутнім вчителем необхідності до інноваційної діяльності з цього питання. Готовність майбутніх учителів до профілактики порушень зору у дітей, як і готовність до педагогічної діяльності в цілому, повинна містити такі компоненти: мотиваційний, змістовий та процесуальний. Проведений теоретичний аналіз дозволив зробити висновок щодо дослідження зазначених компонентів готовності на чотирьох рівнях їх сформованості: елементарному, репродуктивному, продуктивному і творчому. Для їх характеристики нами були розроблені і обгрунтовані критерії їх оцінювання.
The article is devoted to the study of readiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children. The information on current interpretations of readiness for professional activities issummarized. The c1iteria of approach to the evaluation of readiness of teachers to-be to prevent visual impairment in children are presented. D1weloping students' readiness for innovation activities involves substantial efforts to study new tec/Jno/ogies for preservation and prevention of sense of vision, study the mechanism of their imple mentation, developing of purposeful understanding of teachers -to-be the necessity of innovative activities on this issue. Thereadiness of teachers-to-be to prevent visual impairment in children, as well as readiness for pedagogical activity in general, should contain the following components: motivational, conceptual andprocedural. The theoretical analysis led to the conclusion about the research of these components of readiness at four levels of formation: elementary, reproductive, productive and creative. We have developed and ma son the criteria of the evaluation for their characteristics