Статтю присвячено висвітленню проблеми формування професійної компетентності
майбутніх філологів у світлі антропологічного підходу. Використання зазначеного підходу у
процесі формування професійної компетентності студентів лінгвістичних спеціальностей
зумовлене необхідністю модернізації освіти й розроблення нових стратегій її розвитку, а також
реалізації обґрунтованих змін стратегії вищої освіти. У статті виокремлено декілька принципів
антропологічного підходу до формування професійної компетентності майбутніх філологів.
Також виокремлено цільовий, результативний і технологічний компоненти моделі підготовки
майбутніх філологів на основі антропологічного підходу.
Статья посвящена освещению проблемы формирования профессиональной
компетентности будущих филологов в свете антропологического подхода. Использование
указанного подхода в процессе формирования профессиональной компетентности студентов
лингвистических специальностей обусловлено необходимостью модернизации образования и
разработки новых стратегий ее развития, а также реализации обоснованных изменений
стратегии высшего образования. В статье выделены несколько принципов антропологического
подхода к формированию профессиональной компетентности будущих филологов. Также
выделены целевой, результативный и технологический компоненты модели подготовки будущих
филологов на основе антропологического подхода.
The article deals with the highlighting of the formation of future philologists’ professional
competence in the light of an anthropological approach. The usage of this approach in the process of
formation of the professional competence of students of linguistic specialties is conditioned by the need of
modernization of education and development of new strategies of its development as well as
implementation of changes in the strategies of higher education. The article highlights a number of
principles of the anthropological approach to the formation of future philologists’ professional competence. The target, result and technological components of the model of future philologists’ training
on the basis of an anthropological approach are also identified.