DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1655
Title: Організація пізнавальної діяльності учнів основної школи з початковим рівнем досягнень у навчанні хімії
Authors: Блажко, Олег Анатолійович
Keywords: організація пізнавальної діяльності
початковий рівень навчальних досягнень
групова навчальна діяльність
диференційовані завдання
алгоритмічні приписи
позакласна робота
organisation of cognitive activity
students with the initial level of achievements
educational activity in group
differential tasks
algorithmic prescriptions
out-of-class work
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Блажко, Олег Анатолійович. Організація пізнавальної діяльності учнів основної школи з початковим рівнем досягнень у навчанні хімії: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.А. Блажко ; наук. кер. О. Г. Ярошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с.
Abstract: У роботі пізнавальна діяльність учнів розкривається у взаємозв’язку з процесом засвоєння знань. Здійснено порівняльний аналіз індивідуальної, групової та фронтальної форм організації пізнавальної діяльності учнів та зроблено висновок про необхідність їх оптимального поєднання з метою продуктивної організації пізнавальної діяльності учнів з початковим рівнем навчальних досягнень. Охарактеризовані особливості засвоєння знань учнями з початковим рівнем навчальних досягнень. Розкриваються результати констатувального експерименту. Як чинники, що сприяють організації пізнавальної діяльності учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, виявлено та обгрунтовано групову навчальну діяльність, диференційовані завдання, алгоритмічні приписи, позакласну роботу. З використанням зазначених дидактичних чинників розроблено навчально-методичне забезпечення формувального експерименту. Розкрито хід та організацію формувального експерименту. Його результати показали, що групова навчальна діяльність, диференційовані завдання, алгоритмічні приписи, позакласна робота забезпечують належну організацію пізнавальної діяльності учнів з початковим рівнем навчальних досягнень і сприяють підвищенню їхніх навчальних досягнень з хімії.
In the work the adoption of knowledge is uncovered as the prosess and result of cognitive activity of student. Comparative analysis of individual, group and collective forms of organisation of cognitive activity of students has been made and the conclusion about necessity of their connection in the aim of productive of organisation of cognitive activity of students with the initial level of achievements has been drawn. The peculiarities of adopting of knowledges by the students with the initial level of achievements have been characterised. The results of state experiment are uncoved. As properties wich promote the organisation of cognitive activity of students with the initial level of training achievements, educational activity in group, differential tasks,algorithmic prescriptions out-of-class work have been defined and substantiated. With the using of pointed properties the educational-methodical providing of experiment has been worked up. The course and organisation of the experiment has been developed. Its results showed that educational activity in group, differential tasks algorithmic prescriptions, out-of-class work provide the appropriate organisation if cognitive activity of students with the initial level of training achievements and promote to raising of their achievements in chemistry training.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1655
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blazhko.pdf861.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.