DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 35 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16549
Title: Основні аспекти індивідуалізації процесу навчання іншомовного мовлення у немовних ВУЗах
Authors: Амерідзе, О. С.
Павлович, А. В.
Keywords: індивідуалізація
особистісно орієнтовані технології
особистісно орієнтована освіта
диференційований підхід
индивидуализация
личностно ориентированные технологии
личностно ориентированное образование
дифференцированный подход
individualization
personality oriented technologies
personality oriented education
differentiated approach
Issue Date: 2012
Publisher: Ви-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Амерідзе, О. С. Основні аспекти індивідуалізації процесу навчання іншомовного мовлення у немовних ВУЗах / О. С. Амерідзе, А. В. Павлович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 35. - С. 14-18.
Abstract: Автори обґрунтовують доцільність індивідуалізації навчання іншомовного мовлення в немовних вищих навчальних закладах. У статті розглядаються основні види індивідуалізації навчального процесу та шляхи її реалізації.
Авторы обосновывают целесообразность индивидуализации обучения иноязычной речи в неязыковых высших учебных заведениях. В статье рассматриваются основне виды индивидуализации учебного процесса и пути их реализации.
The authors substantiate expediency of individualization of foreign speech teaching at higher nonlinguistic educational institutions. Main types of teaching process individualization and means of its realization are considered in the article.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16549
Appears in Collections:Випуск 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ameridze_Pavlovich.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.