Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мигулева, С. В.
dc.date.accessioned 2017-11-15T14:20:27Z
dc.date.available 2017-11-15T14:20:27Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Мигулева, С. В. Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра / С. В. Мигулева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 11-17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16526
dc.description.abstract У статті описується метод функціональної оцінки поведінки (Functional Behaviour Assessment), що дозволяє дослідникам і практикам визначити причину, через яку виникає та чи інша небажана (проблемна) поведінка. Даний метод досить давно включений в стандарт знань професійного американського психолога і педагога, що працює з дітьми з розладами аутистичного спектру (РАС). На сьогоднішній день метод застосовується і у вітчизняній практиці. Функціональна оцінка поведінки використовується при дослідженні складних поведінкових проблем, таких як агресивна і деструктивна, зокрема, самопошкоджуюча поведінка. У статті детально описується випадок застосування методу функціональної оцінки поведінки для визначення функцій поведінки у дитини 9 років з діагнозом розлади аутистичного спектру з метою складання програми корекції небажаної поведінки. У висновку відображені можливості і обмеження застосовуваного методу. ua
dc.description.abstract В статье описывается метод функциональной оценки поведения (Functional Behaviour Assessment), позволяющий исследователям и практикам определить причину, из-за которой возникает то или иное нежелательное (проблемное) поведение. Данный метод достаточно давно включен в стандарт знаний профессионального американского психолога и педагога, работающего с детьми с расстройствами аутистического спектра (РАС). На сегодняшний день метод применяется и в отечественной практике. Функциональная оценка поведения используется при исследовании сложных поведенческих проблем, таких как агрессивное и деструктивное, в частности, самоповреждающее поведение. В статье подробно описывается случай применения метода функциональной оценки поведения для определения функций поведения у ребенка 9 лет с диагнозом расстройства аутистического спектра с целью составления программы коррекции нежелательного поведения. В заключении отражены возможности и ограничения применяемого метода. ua
dc.description.abstract This article describes a method of functional assessment of behavior (Functional Behaviour Assessment) that enables researchers and practitioners to determine the cause, behind which there is something undesirable (problematic) behavior. This method long enough a part of the standard of professional knowledge American psychologist and educator working with children with autism spectrum disorders (ASD). Today the method is used in domestic practice. Functional assessment of behavior is used in the study of complex behavioral problems such as aggressive and destructive, particularly campbridge behavior. The article describes the case of applying the method of functional behaviour assessment to determine functions of behavior in a child 9 years of age with a diagnosis of autism spectrum disorders for the purpose of making program correction of unwanted behavior. In conclusion, possibilities and limitations of the method applied. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject прикладний аналіз поведінки ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject функціональна оцінка поведінки ua
dc.subject прикладной анализ поведения ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject функциональная оценка поведения ua
dc.subject applied behavior analysis ua
dc.subject autism ua
dc.subject functional assessment of behavior ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра ua
dc.title.alternative Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу