Статья посвящена обоснованию развивающего влияния проблемных заданий на
познавательные способности старших школьников в процессе обучения русскому языку. Автор
акцентирует внимание на целесообразности построения проблемных заданий на актуальном
материале, приводит примеры упражнений, разработанных на текстах песен рок-поэта.
Стаття присвячена обґрунтуванню розвиваючого впливу проблемних завдань на пізнавальні
здібності старших школярів в процесі навчання російській мові. Автор акцентує увагу на
доцільності побудови проблемних завдань на актуальному матеріалі, наводить приклади вправ,
розроблених на текстах пісень російського рок-поета.
The article is devoted to the grounding of developing influence of the problem exercises on the
cognitions of the senior while teaching Russian language. The author emphasizes practicability of
problem exercises formation on the actual material and exemplifies tasks, established on the rock-poetry
material.