В статье обсуждается проблема обучения иностранным языкам нового поколения учеников
и студентов, а именно, студентов поколения “цифрового века”. Автор предлагает использование
нового поколения интернетных программ (технологии Web 2.0) - составление устных рассказов в
Сети, использование сетевого общения и блогов для развития письменной речи - при обучении
языкам и обсуждает методологическую и практическую целесообразность использования этих
технологий. В статье даны интернетные ссылки для желающих использовать эти источники в
работе.
У статті обговорюється проблема навчання іноземним мовам нового покоління учнів та
студентів, а саме, студентів покоління 'цифрового століття'. Автор пропонує використання
нового покоління інтернетних програм (технології Web 2.0) - складання усних оповідань в Мережі,
використання мережевого спілкування і блогів для розвитку письмової мови - при навчанні мовам
та обговорює методологічну та практичну доцільність використання цих технологій. У статті
надано інтернетні посилання для бажаючих використовувати ці джерела в роботі.
In this paper, the author discusses the problem of teaching foreign languages to the new generation
of students, digital learners. The author considers the use of Web 2.0 technologies, namely using digital
storytelling to develop oral skills and using social networking and blogging to focus on the development
of the written language in teaching digital learners. Methodological and practical uses of such
technologies are also discussed. The article lists Internet resources for those who would like to try them
out in practice.