DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16334
Title: Сетевое общение и Web 2.0 : практические подходы к обучению "Поколения цифрового века" иностранным языкам (на примере русского языка)
Other Titles: Спілкування у мережі і WEB 2.0: практичні підходи до нввчання “покоління цифрового століття” іноземним мовам (на прикладі російської мови)
Authors: Чернобильская, Э. Г.
Keywords: Web 2.0
використання комп'ютерних технологій у навчанні
дистанційне спілкування
нові форми викладання
Web 2.0
use of computer technology in teaching
new methods of teaching
distance learning
Web 2.0
использование компьютерных технологий в обучении
дистанционное общение
новые формы преподавания
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чернобильская, Э. Г. Сетевое общение и Web 2.0 : практические подходы к обучению "Поколения цифрового века" иностранным языкам (на примере русского языка) / Э. Г. Чернобильская // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 229-234.
Abstract: В статье обсуждается проблема обучения иностранным языкам нового поколения учеников и студентов, а именно, студентов поколения “цифрового века”. Автор предлагает использование нового поколения интернетных программ (технологии Web 2.0) - составление устных рассказов в Сети, использование сетевого общения и блогов для развития письменной речи - при обучении языкам и обсуждает методологическую и практическую целесообразность использования этих технологий. В статье даны интернетные ссылки для желающих использовать эти источники в работе.
У статті обговорюється проблема навчання іноземним мовам нового покоління учнів та студентів, а саме, студентів покоління 'цифрового століття'. Автор пропонує використання нового покоління інтернетних програм (технології Web 2.0) - складання усних оповідань в Мережі, використання мережевого спілкування і блогів для розвитку письмової мови - при навчанні мовам та обговорює методологічну та практичну доцільність використання цих технологій. У статті надано інтернетні посилання для бажаючих використовувати ці джерела в роботі.
In this paper, the author discusses the problem of teaching foreign languages to the new generation of students, digital learners. The author considers the use of Web 2.0 technologies, namely using digital storytelling to develop oral skills and using social networking and blogging to focus on the development of the written language in teaching digital learners. Methodological and practical uses of such technologies are also discussed. The article lists Internet resources for those who would like to try them out in practice.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16334
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernobilsky.pdf2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.