DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16270
Title: Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів
Authors: Плотніков, Є. О.
Keywords: рецептивна граматична компетенція
індуктивний метод
дедуктивний метод
рецептивная грамматическая компетенция
индуктивный метод
дедуктивный метод
receptive grammatical competence
inductive method
deductive method
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Плотніков, Є. О. Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів / Є. О. Плотніков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 162-166.
Abstract: У статті подано порівняльний аналіз двох методів формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції студентів мовних факультетів педагогічного напрямку. Наведено переваги та недоліки даних методів, запропоновано найбільш раціональні шляхи їх використання.
В статье анализируются два метода формирования иноязычной рецептивной грамматической компетенции студентов языковых педагогических факультетов и вузов. Указаны преимущества и недостатки данных методов, а также предложены наиболее рациональные пути их использования.
The article deals with the two methods used in the process of receptive grammatical competence development in the English teacher trainees. The advantages and disadvantages of both methods are described and some possible ways of their utilization are suggested.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16270
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Plotnikov.pdf2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.