DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16234
Title: Значимость лингвосинергетической деятельности в процессе формирования языковой личности школьника
Other Titles: Значущість лінгвосинергетичної діяльності в процесі формування мовної особистості школяра
Authors: Куринная, А. Ф.
Keywords: языковая личность школьника
лингвосинергетика
лингвосинергетическая деятельность
обучение словом
речетворчество
мовна особистість школяра
лінгвосинергетика
лінгвосинергетична діяльність
навчання словом
мовленнєвотворчість
language personality of schoolboy
lingvo-synergetics
lingvo-synergetic approach
teaching the word
creation of speech
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Куринная, А. Ф. Значимость лингвосинергетической деятельности в процессе формирования языковой личности школьника / А. Ф. Куринная // Науковий часопис Національного педагогічного університету М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 126-132.
Abstract: Статья посвящена проблеме формирования лингвосинергетического подхода в практике школьного языкового образования. В статье рассматриваются новые направления работы со словом на уроках русского языка, которые развивают интерес к слову как историко-культурному феномену и ведут от переживания слова к его познанию.
Стаття присвячена проблемам формування лінгвосинергетичного підходу в практиці шкільної мовної освіти. В статті розглядаються нові напрями роботи зі словом на уроках російської мови, які розвивають інтерес до слова як історико-культурного феномену та ведуть від відчуття слова до його пізнання.
This paper examines the problem of the lingvo-synergetic approach formation in the practice of school language education. This article discusses new directions of the work with the word on the lessons of the Russian language, which develop an interest in word as a historical and cultural phenomenon and lead from the experiences of a word to its knowledge.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16234
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurinna.pdf3.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.