DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16208
Title: Концепт-анализ как метод компаративных литературоведческих исследований
Other Titles: Концепт-аналіз як метод компаративних літературознавчих досліджень
Authors: Капустина, С. В.
Keywords: компаративные исследования
художественный текст
компаративні дослідження
художній текст
komparativnye researches
art texts
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Капустина, С. В. Концепт-анализ как метод компаративных литературоведческих исследований / С. В. Капустина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 85-88.
Abstract: В статье рассматриваются проблемы компаративных исследований художественных произведений, влияние новаторских обретений предшественников как своеобразных катализаторов творческого развития преемников и фундамента для продолжения общелитературного художественного поиска.
У статті розглядаються проблеми компаративних досліджень художніх творів, вплив новаторських знаходжень попередників як своєрідних каталізаторів творчого розвитку спадкоємців і фундаменту для продовження загальнолітературного художнього пошуку.
The problems of komparativnykh researches of artistic works are examined in the article, influence of the innovative findings of predecessors as original catalysts of creative development of successors and foundation for continuation of obscheliteraturnogo artistic search.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16208
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kapustina.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.