У роботі розглянуто питання творчого розвитку учнів з особливими освітніми потребами.
Доведено залежність прояву ними творчості від стану пізнавальних психічних процесів та
належного використання на уроках літератури діалогових і комп’ютерних технологій, методів
навчання літератури, літературних ігор, що сприятиме соціалізації підлітків.
В работе рассмотрены вопросы творческого развития учащихся с особенными
образовательными потребностями. Доказана зависимость проявления творчества таких
учеников от состояния их познавательных психических процессов, надлежащего
использования на уроках литературы диалоговых и компьютерных технологий, методов
обучения литературы, литературных игр, что также способствует социализации подростков.
The creative development of students with special educational needs as one of the ways of
their socialization is presented. The article deals with the dependence of creative development of
students with special educational needs (their cognitive mental processes, the using at the Literature
lessons some dialogue and computer technologies, methods of teaching literature, and literary
games) which promote in socializing students.