DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16197
Title: Творчий розвиток учнів з особливими освітніми потребами як один із шляхів їх соціалізації.
Authors: Кравець, Ніна Павлівна
Keywords: учні з особливими освітніми потребами
творчість
пізнавальні психічні процеси
урок літератури
інноваційні технології
соціалізація
ученики с особенными образовательными потребностями
творчество
познавательные психические процессы
урок литературы
инновационные технологии
социализация
students with special educational needs
creativity
Literature lesson
innovative technologies
Issue Date: 2017
Publisher: CARICOM, Barbados, 2017
Citation: Кравець Н. П. Творчий розвиток учнів з особливими освітніми потребами як один із шляхів їх соціалізації / Н. П. Кравець // Topical issues of social pedagogy : Collective monograph. - CARICOM, Barbados, 2017. - P. 79-99.
Abstract: У роботі розглянуто питання творчого розвитку учнів з особливими освітніми потребами. Доведено залежність прояву ними творчості від стану пізнавальних психічних процесів та належного використання на уроках літератури діалогових і комп’ютерних технологій, методів навчання літератури, літературних ігор, що сприятиме соціалізації підлітків.
В работе рассмотрены вопросы творческого развития учащихся с особенными образовательными потребностями. Доказана зависимость проявления творчества таких учеников от состояния их познавательных психических процессов, надлежащего использования на уроках литературы диалоговых и компьютерных технологий, методов обучения литературы, литературных игр, что также способствует социализации подростков.
The creative development of students with special educational needs as one of the ways of their socialization is presented. The article deals with the dependence of creative development of students with special educational needs (their cognitive mental processes, the using at the Literature lessons some dialogue and computer technologies, methods of teaching literature, and literary games) which promote in socializing students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16197
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravets_Barbados.pdf362.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.