Публікація:
Формирование языкового сознания студента-филолога : (из опыта работы в гос. ИРЯ имени А. С. Пушкина)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бондаренко, Н. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Изучение образов языкового сознания культурных общностей – одна из задач этнопсихологии, лингвокультурологии и других наук. В ходе изучения курса “Россия и зарубежные славяне: философский, историко-культурный аспекты взаимосвязей” (ГИРЯ им. А.С. Пушкина) студенты знакомятся с важнейшими явлениями культуры славян, что существенно расширяет кругозор. Результаты контрольного эксперимента после прослушанного курса свидетельствуют об изменении образов ЯС о славянских народах, что способствует оптимизации межкультурного диалога коммуникантов.
Вивчення образів мовної свідомості – одна із актуальних завдань етнопсихології, лінгвокультурології та інших наук. У ході вивчення курсу “Росія і зарубіжні слов'яни: філософський, історико-культурний аспекти взаємозв'язків” (Державному інституті російської мови ім. О.С. Пушкіна) студенти знайомляться з найважливішими явищами культури слов'ян, розширюючи свій кругозір. Результати експерименту після прослуханого курсу свідчать про зміну образів мовної свідомості про слов'ян, що сприяє оптимізації міжкультурного діалогу комунікантів.
Study of appearances of linguistic consciousness of cultural obschnostey – one of tasks of etnopsikhologii, lingvokul'turologii and other sciences. During the study of course there is “Russia and foreign slavs: philosophical, istoriko-kul'turnyy aspects of intercommunications” (RLSI the name of A.S. Pushkin) students meet with the major phenomena of culture of slavs, that elevates mind substantially. The results of control experiment after taken a course testify to the change of appearances languge consciousness about slavonic people, that is instrumental in optimization of mezhkul'turnogo dialog of kommunikantov.

Опис

Ключові слова

языковое сознание, межкультурный диалог, ассоциативные поля, специфика образного мира славянских народов, мовна свідомість, міжкультурний діалог, асоціативні поля, образна картина світу слов'ян, linguistic consciousness, mezhkul'turnyy dialog, associative fields, specific of the vivid world of slavonic people

Бібліографічний опис

Бондаренко Н. А. Формирование языкового сознания студента-филолога : (из опыта работы в гос. ИРЯ имени А. С. Пушкина) / Н. А. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 34-36.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced