DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16093
Title: Міжкультурний контакт як фактор мотивації під час навчання будь-якій мові як іноземній
Authors: Бондаренко, В. В.
Бондаренко, Л. М.
Keywords: студент-іноземець
етнопортрет
культура
країна навчання
мовний бар’єр
культурний бар’єр
мова навчання
країна перебування
студент-иностранец
этнопортрет
культура
страна обучения
языковой барьер
культурный барьер
язык обучения
страна пребывания
foreign student
ethnic portrait
culture
country of studies
language barrier
learning language
country residence
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Бондаренко В. В. Міжкультурний контакт як фактор мотивації під час навчання будь-якій мові як іноземній / В. В. Бондаренко, Л. М. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 29. - С. 30-33.
Abstract: У статті досліджуються проблеми та закономірності формування мотиваційного забезпечення при навчанні мові країни перебування як іноземній у студентів-іноземців підготовчих факультетів вищих навчальних закладів. Автори пропонують вирішення даної проблеми через визначення “етнопортрету” та порівняння культурної системи студента-іноземця з культурою країни навчання.
В статье исследуются проблемы и закономерности формирования мотивационного обеспечения при изучении языка страны пребывания как иностранного у студентов-иностранцев подготовительных факультетов высших учебных заведений. Авторы предлагают решение данной проблемы через определение “этнопортрета” и сравнение культурной системы студента- иностранца с культурой страны обучения.
The problems and regularities of providing the process of teaching the language of the country residence as foreign to foreign students of the preparatory departments of universities with motivation development are examined in the article. The authors suggest solving the problems through defining the term “ethnic portrait” and comparing the cultural systems of foreign students’ native countries with those ones of the countries of studies.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16093
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko V_Bondarenko L.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.