У статті досліджуються проблеми та закономірності формування мотиваційного
забезпечення при навчанні мові країни перебування як іноземній у студентів-іноземців підготовчих
факультетів вищих навчальних закладів. Автори пропонують вирішення даної проблеми через
визначення “етнопортрету” та порівняння культурної системи студента-іноземця з культурою країни навчання.
В статье исследуются проблемы и закономерности формирования мотивационного
обеспечения при изучении языка страны пребывания как иностранного у студентов-иностранцев
подготовительных факультетов высших учебных заведений. Авторы предлагают решение данной
проблемы через определение “этнопортрета” и сравнение культурной системы студента-
иностранца с культурой страны обучения.
The problems and regularities of providing the process of teaching the language of the country
residence as foreign to foreign students of the preparatory departments of universities with motivation
development are examined in the article. The authors suggest solving the problems through defining the
term “ethnic portrait” and comparing the cultural systems of foreign students’ native countries with
those ones of the countries of studies.