DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови » Випуск 6 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15909
Title: Когезія та когерентність як категорії зв'язного тексту
Authors: Лєднік, О. С.
Keywords: когезія
когерентність
когезия
когерентность
cohesion
coherentness
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лєднік О. С. Когезія та когерентність як категорії зв'язного тексту / О. С. Лєднік // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 6. – C. 119-123.
Abstract: У статті поданий теоретичний аналіз сутності понять «когезія», «когерентність», «зв’язність», «цілісність». Розглядаються основні тенденції лінгвістичних досліджень та підходи до визначення і співвідношення понять «когезія», «когерентність» як до засобів зв’язності та цілісності тексту.
В статье представлен теоретический анализ сущности понятий «когезия», «когерентность», «связность», «целостность». Рассматриваются основные тенденции лингвистических исследований и подходы к определению и соотношению понятий «когезия», «когерентность» как к средствам связности и целостности текста.
The theoretical analysis of essence of concepts "cohesion", "coherentness", "connectedness", "integrity", is given in the article. The basic tendencies of linguistic researches and going are examined near determination and correlation of concepts "cohesion", "coherentness" as to facilities of connectedness and integrity of text.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15909
Appears in Collections:Випуск 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lednik.pdf310.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.