DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 49 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15789
Title: Рецензія на наукову монографію : Зернецька Алла Анатоліївна. Функциональная система вербально-коммуникативной деятельности (компетентностный аспект) / А. А. Зернецька. – Харків, 2014. – 352 с.
Authors: Глущенко, В. А.
Keywords: рецензія
монографія
рецензия
монография
review
monograph
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Глущенко В. А. Рецензія на наукову монографію : Зернецька Алла Анатоліївна. Функциональная система вербально-коммуникативной деятельности (компетентностный аспект) / А. А. Зернецька. – Харків, 2014. – 352 с. / В. А. Глущенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 185-186.
Abstract: У просторі сучасного філологічного знання комунікативній лінгвістиці (порів. також терміни – назви деяких дисциплін: мовленнєва (мовна) комунікація; теорія та практика мовленнєвої (мовної) комунікації; основи мовленнєвої (мовної) комунікації тощо) безперечно належить одне з провідних місць – ця думка підтримується практично усіма дослідниками, які тим або іншим чином стикаються з комунікативно-лінгвістичною проблематикою. Підтвердженням цього, до речі, є і включення останніми роками у навчальні плани вищої школи (перш за все – для студентів різних філологічних спеціальностей, але не тільки) низки дисциплін комунікативно-лінгвістичного спрямування: “Основи мовленнєвої (мовної) комунікації”, “Теорія та практика мовленнєвої комунікації”, “Комунікативні стратегії” та інших.
В пространстве современного филологического знания коммуникативной лингвистике (сравн. также термины - названия некоторых дисциплин: речевая (языковая) коммуникация; теория и практика речевой (языковой) коммуникации; основы речевой (языковой) коммуникации и т.п.) бесспорно принадлежит одно из ведущих мест - эта мысль поддерживается практически всеми исследователями, которые тем или иным образом сталкиваются с коммуникативно-лингвистической проблематикой. Подтверждением этого, кстати, есть и включение в последние годы в учебные планы высшей школы (прежде всего - для студентов разных филологических специальностей, но не только) ряда дисциплин коммуникативно-лингвистического направления: "Основы речевой (языковой) коммуникации", "Теория и практика речевой коммуникации "," Коммуникативные стратегии "и других.
In the space of modern philological knowledge of communicative linguistics (compare also terms - the names of some disciplines: speech (language) communication; theory and practice speech (language) communication; the basis of speech (language) communication, etc.) undoubtedly belongs one of the leading places - this idea is supported by practically all researchers who in one way or another face communicative and linguistic problems. Incidentally, this is confirmed by inclusion in recent years curricula of higher education (first of all - for students of different philological specialties, but not only) a number of disciplines of communicative-linguistic directions: "Fundamentals of speech (language) communication", "Theory and practice speech communication "," Communicative strategies "and others.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15789
Appears in Collections:Випуск 49

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Glushchenko.pdf119.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.