В статті розглядаються особливості когнітивного підходу до вивчення іншомовної фахової
лексики; відзначається роль пам’яті, свідомого сприйняття, організації семантичного простору,
обробки лексичної інформації, індивідуальності студента в процесі вивчення фахової лексики.
Наводяться приклади інтерактивних вправ, які у поєднанні з когнітивним підходом можуть бути
ефективними у вивченні іншомовної лексики.
В статье рассматриваются особенности когнитивного подхода к изучению иноязычной
профессиональной лексике; отмечается роль памяти, сознательного восприятия, организации
семантического пространства, переработке лексической информации, индивидуальности
студента в процессе изучения профессиональной лексики. Приводятся примеры интерактивных
упражнений, которые в совокупности с когнитивным подходом могут быть эффективными в
изучении иноязычной лексики.
The article considers the peculiarities of cognitive approach to teaching economic terms; the role
of memory, consciousness as awareness, the organization of mental lexicon, new vocabulary processing,
the student’s personality are emphasized in the process of learning economic terms. The examples of
interactive tasks together with cognitive approach may be effective in learning foreign professional
vocabulary.