DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 49 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15733
Title: Организация диалогического взаимодействия "студент-компьютер” на языковом занятии в нефилологическом вузе (на примере преподавания русского языка как иностранного)
Authors: Гейченко, Е. И.
Рагрина, Ж. М.
Keywords: компьютер
компьютерные технологии
комп’ютер
комп’ютерні технології
computer
computer technology
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гейченко Е. И. Организация диалогического взаимодействия "студент-компьютер” на языковом занятии в нефилологическом вузе (на примере преподавания русского языка как иностранного) / Е. И. Гейченко, Ж. М. Рагрина // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 49. – C. 57-62.
Abstract: В статье освещаются основные формы и виды диалогического взаимодействия “студент- компьютер”и его психолого-педагогические аспекты. Раскрывается основное назначение применения компьютерных технологий в обучении. Акцентируется внимание на том, что компьютерные технологии являются одним из эффективных способов формирования коммуникативной компетенции, помогают создать специальную для иностранных студентов обучающую среду, реализовать в полной мере индивидуально-дифференцированный подход и оптимизировать сам процесс обучения, повысить его результативность, сфокусировать внимание на творческой работе как преподавателя, так и студента.
У статті висвітлюються основні форми та різновиди діалогічної взаємодії “студент – комп’ютер” та її психолого-педагогічні аспекти. Розкривається основне призначення застосування комп’ютерних технологій у навчанні. Акцентується увага на тому, що комп’ютерні технології є одним з ефективних засобів формування комунікативної компетенції, допомагають створювати спеціальне для іноземних студентів навчальне середовище, реалізувати у повному обсязі індивідуально-диференційований підхід та оптимізувати сам процес навчання, покращити його результативність, сфокусувати увагу на творчій роботі як викладача, так і студента.
The article highlights the main forms of the dialogic interaction “student-computer” and its psychological and pedagogical aspects. . Much attention is given to the main purpose of using computer technologies in education. The article is focused on the fact that computer technologiesare one of the effective ways of formation of communicative competence, help to create a special learning environment for foreign students. It is specially noted that computer technologies help to realize the individualdifferentiated methodand help to optimize the learning process, to increase the effectiveness, to focus on creative work as a teacher and a student.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15733
Appears in Collections:Випуск 49

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Geychenko_Ragrina.pdf146.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.