У статті висвітлено ефективність та доцільність використання віршованих форм на
уроках англійської мови. Авторами подано приклади пісень, поради щодо підбору віршованого
матеріалу, а також обґрунтовано переваги і доцільність їх використання. У статті також
розкрито результати анкетування та роботи з учнями підліткового віку спеціалізованої школи.
В статье отражена эффективность и целесообразность использования стихотворных
форм на уроках английского языка. Авторы приводят примеры песен, советы по подбору
стихотворного материала, а также обосновывают преимущества и целесообразность их
использования. В статье также раскрыты результаты анкетирования и работы с учениками
подросткового возраста специализированной школы.
The article reflects the effectiveness and appropriateness of the use of poetic forms at English
lessons. The authors give examples of songs, tips on selection of poetic material, as well as the benefits
and justify the appropriateness of their use. The article also discloses the results of the survey and work
with teenage students of the specialized school.