DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 48 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМєняйлов, С. М.-
dc.contributor.authorСліпухіна, І. А.-
dc.contributor.authorОсауленко, Л. Б.-
dc.date.accessioned2017-09-21T13:22:41Z-
dc.date.available2017-09-21T13:22:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМєняйлов С. М. Використання фотографії у навчальному фізичному експерименті / С. М. Мєняйлов, І. А. Сліпухіна, Л. Б. Осауленко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 48. – C. 110-114.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15678-
dc.description.abstractПодано інформацію про фотографію як засіб навчального фізичного експерименту, включно з історичним аналізом досліджень із застосуванням фотографії. Предметом фотозйомки можуть бути явища, які охоплюють майже всі розділи фізики; таким чином, процес фотографування може широко застосовуватися на факультативних заняттях, під час самостійної роботи, стати основою для завдань проблемного характеру, допомагати у формуванні компетенцій учнів та студентів. Наведено приклад вирішення проблемної ситуації за допомогою фотофіксації результатів навчального експерименту.ua
dc.description.abstractПодается информация о фотографии как средстве учебного физического эксперимента, включительно с историческим анализом исследований с применением фотографии. Предметом фотосъемки могут быть явления, которые охватывают почти все разделы физики; таким образом, процесс фотографирования может широко применяться на факультативных занятиях, во время самостоятельной работы, стать основанием для задач проблемного характера, помогать в формировании компетенций учеников и студентов. Приведен пример разрешения проблемной ситуации с помощью фотофиксации результатов учебного эксперимента.ua
dc.description.abstractThis article addresses photography as a means of the educational physics experiments, including a historical analysis of studies with the use of photography. The subject of photography can be phenomena, which cover almost all parts of physics, so the process of photography can be widely used in elective classes, during self work, become the basis for the problem based learning, to help forming the competences of pupils and students. An example of solving of the problem situation by means of photo fixation of results of the educational experiment is given as well.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherВид-во НПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectзавдання проблемного характеруua
dc.subjectкомпетенціяua
dc.subjectзадания проблемного характераua
dc.subjectкомпетенцияua
dc.subjectproblem based tasksua
dc.subjectcompetenceua
dc.subject.classification372.853ua
dc.titleВикористання фотографії у навчальному фізичному експериментіua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Menyailov_Slipukhina.pdf274.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.