DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 48 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15678
Title: Використання фотографії у навчальному фізичному експерименті
Authors: Мєняйлов, С. М.
Сліпухіна, І. А.
Осауленко, Л. Б.
Keywords: завдання проблемного характеру
компетенція
задания проблемного характера
компетенция
problem based tasks
competence
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мєняйлов С. М. Використання фотографії у навчальному фізичному експерименті / С. М. Мєняйлов, І. А. Сліпухіна, Л. Б. Осауленко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 48. – C. 110-114.
Abstract: Подано інформацію про фотографію як засіб навчального фізичного експерименту, включно з історичним аналізом досліджень із застосуванням фотографії. Предметом фотозйомки можуть бути явища, які охоплюють майже всі розділи фізики; таким чином, процес фотографування може широко застосовуватися на факультативних заняттях, під час самостійної роботи, стати основою для завдань проблемного характеру, допомагати у формуванні компетенцій учнів та студентів. Наведено приклад вирішення проблемної ситуації за допомогою фотофіксації результатів навчального експерименту.
Подается информация о фотографии как средстве учебного физического эксперимента, включительно с историческим анализом исследований с применением фотографии. Предметом фотосъемки могут быть явления, которые охватывают почти все разделы физики; таким образом, процесс фотографирования может широко применяться на факультативных занятиях, во время самостоятельной работы, стать основанием для задач проблемного характера, помогать в формировании компетенций учеников и студентов. Приведен пример разрешения проблемной ситуации с помощью фотофиксации результатов учебного эксперимента.
This article addresses photography as a means of the educational physics experiments, including a historical analysis of studies with the use of photography. The subject of photography can be phenomena, which cover almost all parts of physics, so the process of photography can be widely used in elective classes, during self work, become the basis for the problem based learning, to help forming the competences of pupils and students. An example of solving of the problem situation by means of photo fixation of results of the educational experiment is given as well.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15678
Appears in Collections:Випуск 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Menyailov_Slipukhina.pdf274.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.