DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 48 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15664
Title: Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики
Authors: Костиніч, О. С.
Keywords: критичне мислення
засади
принципи
критическое мышление
основы
принципы
critical thinking
foundations
principles
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Костиніч О. С. Психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики / О. С. Костиніч // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 48. – C. 73-77.
Abstract: У статті розглянуто психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення старшокласників у процесі навчання фізики які містять: підходи, принципи, функції, умови та поетапний аналіз навчальної діяльності.
В статье рассмотрены психолого-педагогические основы развития критического мышления старшеклассников в процессе обучения физике содержащие: подходы, принципы, функции, условия и поэтапный анализ учебной деятельности.
The article describes the psychological and pedagogical foundations for the development of critical thinking in high school students learning physics containing: approaches, principles, functions, conditions and phase analysis of educational activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15664
Appears in Collections:Випуск 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostinich.pdf160.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.