DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 48 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15648
Title: Модель формування продуктивного мислення майбутніх екологів у процесі вивчення дисциплін екологічного напряму
Authors: Гладун, Т. С.
Зорька, О. В.
Keywords: продуктивне мислення
модель
продуктивное мышление
модель
productive thought
model
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гладун Т. С. Модель формування продуктивного мислення майбутніх екологів у процесі вивчення дисциплін екологічного напряму / Т. С. Гладун, О. В. Зорька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 48. - C. 31-36.
Abstract: Модель формування продуктивного мислення майбутніх екологів у процесі підготовки до професійної діяльності – це результат проведеного теоретичного дослідження. В основу цієї моделі покладено сучасні підходи науковців до проблеми професійної підготовки фахівців.
Модель формирования продуктивного мышления будущих экологов в процессе подготовки к профессиональной деятельности – это результат проведенного теоретического исследования. В основу этой модели положены современные подходы научных работников к проблеме профессиональной подготовки специалистов.
The model of forming of productive thought of future environmentalists in the process of preparation to professional activity is the result of the conducted theoretical research. In the basis of this model modern approaches of research workers are fixed to the problem of professional preparation of specialists.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15648
Appears in Collections:Випуск 48

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gladun_Zorka.pdf163.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.