Стаття містить аналіз особливостей естетичної освіти в Україні. Проаналізовано джерела та зміст традиційної естетичної освіти в українській педагогіці, розглянуто сучасний стан та перспективи розвитку зазначеної галузі. Основна увага приділяється слабким і сильним сторонам процесів, що відбуваються в сучасному культурному просторі України. Виявлена стратегічна роль освітніх та соціокультурних громадських ініціатив у забезпеченні можливостей для формування естетичної культури молоді.
Статья содержит анализ особенностей эстетического воспитания в Украине. Освещены истоки и содержание традиционного эстетического воспитания в украинской педагогике, проанализировано современное состояние и перспективы развития очерченной области. Рассмотрены слабые и сильные стороны процессов, происходящих в современном культурном пространстве Украины. Проиллюстрирована стратегическая роль образовательных и социокильтурних общественных инициатив в обеспечении возможностей формирования эстетической культуры молодежи.
The article contains an analysis of aesthetic education peculiarities in Ukraine. The sources and contents of traditional aesthetic education in Ukrainian pedagogy are analyzed; current state and development prospects of the field are highlighted. Main attention is focused on the weak and strong sides of the processes taking place in contemporary cultural space in Ukraine. The strategic role of educational and socio-cultural public initiatives development in providing opportunities for the youth aesthetic culture growth was revealed.