Короткий опис(реферат):
У посібнику розкрито теоретичні аспекти проблеми спілкування як специфічно людської і провідної дитячої діяльності, психолого-педагогічні, психолінгвістичні засади професійного мовленнєвого спілкування вихователя з дітьми, особливості мовленнєвого спілкування дошкільників з дорослими та однолітками.
Посібник містить практичні завдання, тренінгові вправи, різноманітні анкети, тести, діагностичні методики, зразки моделювання ситуацій спілкування, фрагменти першоджерел. Окремі параграфи посібника присвячені проблемі організації методичної служби в дошкільному навчальному закладі.
Адресований вихователям, методистам, студентам спеціальності «Дошкільна освіта».
Суть розробки, основні результати:
Посібник включає такі розділи: наукові основи особистісно орієнтованого спілкування вихователя з дітьми, мовленнєве спілкування вихователя, формування індивідуального стилюпедагогічного спілкування, особливості спілкування дошкільниківз дорослими та однолітками, розвиток мовлення дошкільників у процесіспілкування з дорослими та однолітками, розвиток мовленнєвого спілкуванняу дітей.