Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Деякі особливості проведення гурткових занять з розв’язування олімпіадних задач з математики в педагогічних університетах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пихтар, М. П.
dc.date.accessioned 2017-09-18T11:16:27Z
dc.date.available 2017-09-18T11:16:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Пихтар, М. П. Деякі особливості проведення гурткових занять з розв’язування олімпіадних задач з математики в педагогічних університетах / М. П. Пихтар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 90-98. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15598
dc.description.abstract У статті запропоновано шляхи вдосконалення навчального процесу фізико-математичних факультетів педагогічних університетів для сучасної підготовки студента – майбутнього вчителя математики для роботи з обдарованими учнями. Розглянуто деякі методичні особливості та основні принципи добору задач для гуртка з розв’язування олімпіадних задач з математики в педагогічних університетах. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются пути усовершенствования современной подготовки студента- будущего учителя математики для работы с одаренными учениками. Рассматриваются методические особенности и основные принципы подбора задач для кружка по решению олимпиадных задач по математике в педагогических университетах. Желательно, что бы система задач была подчинена следующим принципам: принципу доступности – понятия и термины задачи известны студенту, принципу однотипности и использования задач – “двойников”, принципу разнообразности, принципу повторения и последовательного возростания уровня сложности, принципу внутенних связей, принципу прикладной направленности, межпредметных связей, принципу ипользования задач творческого характера. Система задач должна давать примеры получения одного и того же результата разными путями и побуждать студента к подобным самостоятельным действиям, к самостоятельному решению задач прикладного характера, развитию творческих способностей, критичности мышления. Важным этапом при подборе задач на занятия кружка руковадителем для студентов педуниверситетов должно стать то, что студент – будущий учитель может воспользоваться такой подборкой задач при подготовке учеников к участию различных олимпиад или при проведении занятий кружка по математике в секциях физико-математического отделения Малой академии наук. ua
dc.description.abstract The article deals with the ways of improving the training of modern students – future mathematicsteachers to work with gifted pupils. Some methodological peculiarities and basic principles of choosing problems for training gifted students at pedagogical universities are also reviewed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject студент ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject студент ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject student ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 378.147:51 ua
dc.title Деякі особливості проведення гурткових занять з розв’язування олімпіадних задач з математики в педагогічних університетах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу