DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет соціально-економічної освіти та управління » Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15493
Title: Наукові школи у контексті дослідницьких просторів: змагання міфів і реальностей
Authors: Євтух, Володимир
Keywords: наукова школа
маркери наукової школи
науково-дослідницький простір
дискурс
impact-фактор
цитування
scientific school (school)
markers of scientific school (school)
research space
discourse
impact-factor
citation
Issue Date: 2017
Publisher: Каравела
Citation: Євтух В. Наукові школи у контексті дослідницьких просторів: змагання міфів і реальностей / Володимир Євтух // Галузеві соціології в умовах глобальних змін і соціальних трансформацій. Збірник наукових статей. – Київ : Каравела, 2017. – С. 69-83
Abstract: У статті здійснюється спроба осмислити феномен «наукова школа» з акцентом на його функціонуванні в українському науково-дослідницькому просторі. Звертається увага на необґрунтованість претензій на звання наукової школи й аналізується роль різного роду критеріїв, котрі допомагають не лише ідентифікувати існування школи, але й більш ефективно структурувати простір, у якому вони функціонують. Цей аналіз подається у контексті зарубіжного дискурсу, що посилює аргументації автора. В основу статті покладено презентацію «Наукові школи: реальні контенти проти фантомів», представлену на Спільному засіданні Центру евалюації науково-освітніх та соціальних програм, Факультету соціально-психологічних наук та управління НПУ імені М.П. Драгоманова та Наукової етносоціологічної школи професора Володимира Євтуха (8 грудня 2016 року).
The article deals with phenomenon called in Ukrainian realities “scientific school” in Western tradition “school”, especially underlining its functioning in Ukrainian research space. The attention is drawn to groundless claims to be a scientific school (school). The role of different criteria, which help not only to identify the presence of the school but also to structuralize more efficient the space of its functioning, are analyzed. This analysis is undertaking in the context of foreign discourse that strengthens the author’s argumentations. This article is grounded on the presentation “Scientific Schools: Real Contents versus Phantoms” delivered at the joint session of Center for Evaluation of Scientific, Educational and Social Programs, Faculty of Socio-Psychological Sciences and Management, Professor Volodymyr Yevtukh Ethnosociological School (December 8, 2016).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15493
Appears in Collections:Наукові праці Факультету соціально-економічної освіти та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yevtukh.pdf358 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.