DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 11 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15489
Title: Психолого-педагогічні передумови вивчення наближених обчислень в старшій школі
Authors: Жук, І. В.
Keywords: юнацький вік
старшокласники
пізнавальний інтерес
юношеский возраст
старшеклассники
познавательный интерес
adolescence
high school students
educational interest
Issue Date: 2013
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Жук, І. В. Психолого-педагогічні передумови вивчення наближених обчислень в старшій школі / І. В. Жук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 11. – C. 63-70.
Abstract: У статті на основі розгляду вікових та індивідуальних особливостей учня, вивчення можливостей навчального матеріалу, розвитку пізнавальних інтересів старшокласників розглядаються психолого-педагогічні передумови вивчення наближених обчислень в 10-11 класах загальноосвітньої школи.
В статье на основе возрастных и индивидуальных особенностей ученика, изучения возможностей учебного материала, развития познавательных интересов старшеклассников, рассматриваются психолого-педагогические предпосылки изучения приближенных вычислений в 10-11 классах общеобразовательной школы.
The article is based on age and individual peculiarities of pupil, explore the possibilities of teaching material, the development of informative interests seniors treated psychological and pedagogical prerequisites to study approximate calculations in classes 10-11 of secondary school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15489
Appears in Collections:Випуск 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhuk.pdf468.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.