DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 8 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15458
Title: Enhancing the inquiry-based learning via reformulating classical problems and dynamic software
Authors: Chehlarova, T.
Sendova, E.
Keywords: GeoGebra
експерименти
школяр
GeoGebra
эксперименты
школьник
GeoGebra
experiments
learner
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Chehlarova, T. Enhancing the inquiry-based learning via reformulating classical problems and dynamic software / T. Chehlarova, E. Sendova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8 : Ювілейний випуск з нагоди 80-річчя з дня народження доктора педагогічних наук, професора З. І. Слєпкань. – С. 125-132.
Abstract: Ми представляємо динамічні дидактичні сценарії, що базуються на динамічному ППЗ, наприклад GeoGebra, за допомогою якого можливі експерименти з геометричними об’єктами. Акцент здійснено на школярах у ролі дослідників, які працюють з динамічними конструкціями, формулюють гіпотези і самостійно досягають суті властивостей, після чого доводять їх.
Мы представляем динамические дидактические сценарии, базированные на динамическом софтуере, например как GeoGebra, с помощью которого возможны эксперименты с геометрическими объектами. Акцент поставлен на школьниках в роли исследователей, которые работают с динамическими конструкциями, формулируют гипотезы и самостоятельно достигают до сути свойств, после чего доказывают их.
We present dynamic scenarios based on dynamic software (such as GeoGebra) in which various experiments with geometric objects can be performed. The focus is on putting the learners in the role of investigators who are expected to explore the dynamic constructions, to formulate conjectures and then – to prove them as theorems of their own.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15458
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chehlarova_Sendova.pdf678.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.