DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 8 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15443
Title: Математичні предметні дії та їх освоєння у навчанні на засадах діяльнісного підходу
Authors: Євсеєва, О. Г.
Keywords: математика у вищій школі
дія
форми дії
математика в высшей школе
действие
формы действия
mathematical subject
action
form of action
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Євсеєва, О. Г. Математичні предметні дії та їх освоєння у навчанні на засадах діяльнісного підходу / О. Г. Євсеєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 8 : Ювілейний випуск з нагоди 80-річчя з дня народження доктора педагогічних наук, професора З. І. Слєпкань. – С. 53-60.
Abstract: У статті наведено основні види математичних предметних дій. Проаналізовано можливості використання теорії поетапного формування розумових дій під час навчання математики у вищій школі. Розглянуто п’ять етапів освоєння математичних предметних дій: ознайомлювально-мотиваційний етап, етап матеріалізованої форми, етап мовної форми вголос, етап мовної форми про себе, етап автоматизованої форми дії.
В статье приведены основные виды математических предметных действий. Проанализированы возможности использования теории поэтапного формирования умственных действий при обучении математике в высшей школе. Рассмотрены пять этапов освоения математических предметных действий: вводно-мотивационный этап, этап материализованной формы, этап громко речевой формы, этап речевой формы про себя, этап автоматизированной формы действия.
The main types of mathematical subject actions are resulted in the article. Possibilities of the use of the mental actions stage-by-stage forming theory at teaching of high mathematics are analyzed. Five stages of mastering of mathematical subject actions are considered: introductory-motivational stage, stage of materialized form, stage loud linguistic form, stage of linguistic form about itself, stage of the automated form of action.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15443
Appears in Collections:Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yevseyeva.pdf341.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.