DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 7 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15411
Title: Методичні основи розроблення спецкурсу "Теплофізичні, релаксаційні і механічні характеристики металонаповнених композицій"
Authors: Василенко, С. Л.
Благодаренко, Л. Ю.
Keywords: студент
вищий навчальний заклад
навчання
студент
высшее учебное заведение
обучение
student
specialties pedagogical universities
learning
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Василенко, С. Л. Методичні основи розроблення спецкурсу "Теплофізичні, релаксаційні і механічні характеристики металонаповнених композицій" / С. Л. Василенко, Л. Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 7. – C. 31-37.
Abstract: У статті висвітлюються методичні основи розроблення спецкурсу для студентів фізичних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів. Наведено модульну програму спецкурсу, визначено його мету та результати навчання.
В статье освещаются методические основы разработки спецкурса для студентов физических специальностей педагогических вузов. Приведена модульнуя программа спецкурса, определена его цель и результаты обучения.
The article highlights the methodological foundations of the development of special courses for students of physical specialties pedagogical universities. An application module specialized course, certainly his aim and learning outcomes.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15411
Appears in Collections:Випуск 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasylenko.pdf327.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.