DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15406
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна-
dc.date.accessioned2017-09-07T09:06:25Z-
dc.date.available2017-09-07T09:06:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationАлексеенко-Лемовская Л. В. Организация театрализованной деятельности / Л. В. Алексеенко-Лемовская // Розвиток міжнародного співробітництва в галузі освіти в контексті Болонського процесу / Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, Республіканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта). – Ялта : РВВ КГУ, 2008. - Ч. 1. - С. 10-13ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15406-
dc.description.abstractАвтор розглядає театралізовану діяльність як засіб лексичного розвитку дошкільників. Виявляє особливості організації театралізованої діяльності дошкільників. Підкреслює, що організація театралізованої діяльності проводилася з такими напрямами: бесіди про театр; організацію системи музично-театралізованих ігор: визначення системи ігор-вправ, спрямованих на розвиток виразності мови і рухів дітей.ua
dc.description.abstractАвтор рассматривает театрализованную деятельность как средство лексического развития дошкольников. Выявляет особенности организации театрализованной деятельности дошкольников. Подчеркивает, что организация театрализованной деятельности проводилась по таким направлениям: беседы о театре; организацию системы музыкально-театрализованных игр; определение системы игр-упражнений, направленных на развитие выразительности речи и движений детей.ua
dc.description.abstractThe author considers the theatricalized activity as tool of lexical development of under-fives. Exposes the features of organization of the theatricalized activity of under-fives. Underlines that the organization of the theatricalized activity was conducted to such directions: conversations about theater; organization of the system of the musical-theatricalized games; decision of the system of the games-exercises directed on development of expressiveness of speech and motions of children.ua
dc.language.isoruua
dc.publisherРВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта)ua
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;-
dc.subjectзбагаченняua
dc.subjectсловникаua
dc.subjectдошкільниківua
dc.subjectдитячаua
dc.subjectтворчістьua
dc.subjectтеатрально-ігроваua
dc.subjectдіяльністьua
dc.subjectобогащениеua
dc.subjectсловаряua
dc.subjectдошкольниковua
dc.subjectдетскоеua
dc.subjectтворчествоua
dc.subjectтеатрально-игроваяua
dc.subjectдеятельностьua
dc.subjectenrichmentua
dc.subjectof dictionaryua
dc.subjectof under-fivesua
dc.subjectchild'sua
dc.subjectcreationua
dc.subjecttheatrically-playua
dc.subjectactivityua
dc.subject.classification372.614ua
dc.titleОрганизация театрализованной деятельностиua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alekseenko-Lemovska.pdfОсновна стаття1.57 MBAdobe PDFView/Open
Tytul_zmist.pdfТитул, зміст701.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.