DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15402
Title: Динаміка та аналіз результатів лексичного розвитку дошкільників у театрально-ігровій діяльності
Authors: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Keywords: збагачення
словника
діяльність
театралізована
дошкільників
система
роботи
театральна
термінологія
enrichment
of dictionary
of under-fives
theatricalized
activity
work
system
theatrical
terminology
Issue Date: 2008
Publisher: РВНЗ "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта)
Citation: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Динаміка та аналіз результатів лексичного розвитку дошкільників у театрально-ігровій діяльності // Л. В. Алексєєнко-Лемовська / Инновационные технологии в образовании. Материалы V Международной научно-практической конференции / Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, Республіканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет" (м. Ялта). – Алушта, 2008. – С. 15-19
Series/Report no.: Педагогіка і психологія;
Abstract: У статті охарактеризовано систему роботи щодо лексичного розвитку дошкільників у театрально-ігровій діяльності, наведено варіанти методичного забезпечення. Автор розглядає театрально-ігрову діяльність як один із засобів збагачення словника дітей трьох-п’яти років, що дозволяє комплексно розв’язувати різні мовленнєві завдання, зокрема, лексичного розвитку. Також автором уточнено сутність ключових понять дослідження: «слово», «лексика», «лексичне значення, «театрально-ігрова діяльність»; проаналізовано результати експериментального дослідження щодо виявлення рівнів лексичного розвитку дітей у театрально-ігровій діяльності.
In article the of work is described in relation to enrichment of dictionary of children on different stages of preschool childhood in the theatricalized activity which includes three successive stages, each of which corresponds to one of age groups; the variants of the methodical providing are resulted. The author considers the theatricalized activity in three aspects: how spectacle, game and labour and according to this differentiates the tasks of lexical work. In the basis of organization of work complex approach, in accordance with which as a basic provision of rise of efficiency of process of lexical development the purposeful organization of different types of activity ( vocal, theatricalized, playing, labour), wide use of game, combination of playing, not verbalnih and verbalnih tools, came forward, lay in relation to enrichment of dictionary.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15402
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alekseenko-Lemovska.pdfОсновна стаття3.91 MBAdobe PDFView/Open
Tytul_zmist.pdfТитул, зміст1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.