DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15398
Title: Порівняльний аналіз діючих програм виховання та навчання дошкільників щодо розвитку словника в процесі театралізованої діяльності
Authors: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Keywords: формування
дошкільний
вік
діти
мовлення
слово
formation
pre-school
age
children
speech
word
формирование
дошкольный
возраст
дети
речь
Issue Date: 2008
Publisher: Слов’янськ : Видавничий центр СДПУ
Citation: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Порівняльний аналіз діючих програм виховання та навчання дошкільників щодо розвитку словника в процесі театралізованої діяльності / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / За заг. ред. проф. В. І. Сипченка. – Слов’янськ : Видавничий центр СДПУ, 2008. – Вип. XXXIX. – С. 267-276
Abstract: Стаття присвячена теоретичному аспекту становлення слова у дітей старшого дошкільного віку; розкрито зміст формування мовленнєвої особистості дошкільника, тобто активного, ініціативного мовця, відкритого для спілкування.
The article is devoted to theoretical aspects of development of speech in children under school age, the content of speech formation of personality preschooler that is active, active speaker, open to communication.
Статья посвящена теоретическому аспекту становления слова у детей старшего дошкольного возраста; раскрыто содержание формирования речевой личности дошкольника, т.е. активного, инициативного собеседника, открытого для общения.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15398
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alekseenko-Lemovska.pdfОсновна стаття446.04 kBAdobe PDFView/Open
Tytul_zmist.pdfТитул, зміст1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.