DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15391
Title: Методика обстеження лексичного розвитку дітей трьої-п’яти років у театрально-ігровій діяльності
Authors: Алексєєнко-Лемовська, Людмила Владиславівна
Keywords: дитяча
творчість
розвиток
театрально-ігрова
діяльність
child's
creation
development
theatrically-play
activity
детское
творчество
развитие
театрально-игровая
деятельность
Issue Date: 2007
Publisher: РВНЗ "Кримський гуманітарний університет"
Citation: Алексєєнко-Лемовська Л. В. Методика обстеження лексичного розвитку дітей трьої-п’яти років у театрально-ігровій діяльності / Л. В. Алексєєнко-Лемовська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія" : Зб. статей. – Ялта : РВВ КГУ, 2007. – Вип. 15. – Ч. ІІ. - С. 222-228
Series/Report no.: Педагогіка і психологія;
Abstract: Автор статті пропонує методику обстеження лексичного розвитку дітей трьох - п’яти років у театрально-ігровій діяльності; визначає критерії та показники лексичного розвитку дошкільників.
The article author offers a method of inspection of lexical development of children three – five years in the theatrical-playing activity; determines the criteria and indexes of lexical development of under-fives.
Автор статьи предлагает методику обследования лексического развития детей трех - пяти лет в театрально-игровой деятельности; определяет критерии и показатели лексического развития дошкольников.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15391
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Alekseenko-Lemovska.pdfОсновна стаття264.95 kBAdobe PDFView/Open
Tytul_zmist.pdfТитул, зміст861.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.