DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет історичної освіти » Наукові праці Факультету історичної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15378
Title: Українські землі в складі Угорщини, Османської імперії та Московської держави ( 7 кл.): урок 1. Українські землі в складі Угорщини та Османської імперії. Урок 2. Московсько-Литовські війни XV-початку XVI століття
Authors: Коляда, Ігор Анатолійович
Загребельна, Ніна Іванівна
Keywords: методика викладання історії
історія України
урок історії
методика преподавания в школе
история Украины
урок истории
history of Ukraine
history lesson
methodology of teaching history
Issue Date: Mar-2003
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Коляда І. А. Українські землі в складі Угорщини, Османської імперії та Московської держави ( 7 кл.): урок 1. Українські землі в складі Угорщини та Османської імперії. Урок 2. Московсько-Литовські війни XV-початку XVI століття / І. Коляда, Н. Загребельна // Історія в школі. - 2003. - N3. - С. 30-35
Series/Report no.: №3;
Abstract: Надається розробка уроку з історії України (7 клас). Метою уроку є сформувати уявлення учнів про розвиток українських земель у складі Угорщини та Османської імперії
Предоставляется разработка урока по истории Украины (7 класс). Целью урока является формирование представления учащихся о развитии украинских земель в составе Венгрии и Османской империи
The development of a lesson on the history of Ukraine (grade 7) is given. The purpose of the lesson is to form students' perceptions of the development of Ukrainian lands in the territory of Hungary and the Ottoman Empire
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/15378
Appears in Collections:Наукові праці Факультету історичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolyada.pdf646.24 kBAdobe PDFView/Open
zmist.pdf85.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.